這個世界上有喜歡我的人, 也有討厭我的人.
這裡有我喜歡的人, 也有我不喜歡的人.
寫網誌是一個出口, 也是別人窺看我世界的入口.
寫網誌是一種甜蜜的負荷, 別人鼓勵很開心, 有人了解我更開心.
寫網誌也是一種討人厭的負擔, 有的時候, 我就只是想躲在自己的世界裡.
我只是想低調, 低調, 低調.

Of course there are people who like me and people who hate me.

Some are my favorite, while some are my dislike. 

Blogging is a way to see the world;it's also the way that people see me.

It's a sweet thing to know that my friends care about me, understand me and encourage me.

However, it's also a bothering loading. Sometimes I just want to hind in my world. I just need a space for myself. 


再次寫網誌, 說不定是我自己的一時衝動.
但是, 寫作在我的人生當中, 不論有沒有讀者, 我想, 我會繼續寫的.
以任何的形式.
寫在這裡, 想要讓關心我的人知道, 我很好.
謝謝你們

Reblogging somehow is an impulsive action.

But yet I will keep writing in my life, no matter what kinds of style.

Wanna tell you that I am really good.

And thanks anyway!



給我藍天白雲 我把他當棉被 不要誰來陪
給我一個約會 回憶屬於我的 我不屬於誰

送我一座堡壘 我只拿來點綴 不要誰來陪
送我一個親吻 溫度屬於我的 我不屬於誰

誰屬於我無所謂
吐氣~揚眉 一個人一樣能向前飛
不怕~天花亂墜 我還在尋找我的十全十美

給我一段感情 我只要能體會 就沒有浪費
給我一杯咖啡 味道曾經濃烈 就難能可貴

送我遍地玫瑰 我只要那香味 就沒有浪費
送我一道彩虹 顏色曾經難忘 就難能可貴

Repeat *

反正我都無所謂 我不懂後悔
吐氣~揚眉 一個人一樣能向前飛
不怕~天花亂墜 我就是我自己的絕配
我就是我自己的絕配 我會是誰眼中的十全十美

arrow
arrow
    全站熱搜

    sharon2008 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()